×

قیمت خرید رگیاب لیزری رگ یاب غیرتماسی VNS6

$0.00

این دستگاه رگ یاب از نوع رگ یاب غیرتماسی یا اصطلاحا رگ یاب لیزری است که با فاصله از بدن قرار میدهیم و رگ هایی که با چشم قابل مشاهده نیستند در نمایشگر آن برای پرستار و کادر درمان نمایش دهد .

توضیحات

ویژگی های رگ یاب vn6

نوع اسکن دستگاه های رگ یاب وناسکوپ عمومی و اتوماتیک است که باعث می شود تا محدودیتی برای استفاده ی بیماران با گروه های سنی مختلف وجود نداشته باشد . همچنین انواع پوست و نژاد نیز مسئله و محدودیتی را برای استفاده از آن بوجود نیاورده است . تا کنون دو دستگاه رگیاب لیزری با نام سری VNS تولید کرده و مدل های آن VNS5 و مدل VNS6 را ارائه داده است . یکی از موارد قابل توجه نیز قیمت رگ یاب است .

علیرغم نیاز و درخواست های زیاد تا کنون دستگاه رگ یاب در ایران وارد و مورد استفاده قرار نگرفته اند که دلیل آن قیمت های نجومی آنهاست . اما با رایزنی های متعدد توانسته ایم تا قیمت را تا جای ممکن پایین آورده تا مراکز درمانی ، مراکز خونگیری ، رگ یاب آزمایشگاه و … بتوانند خرید رگ یاب در ایران را ثبت کنند . سادگی استفاده نیز یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه است که حتی برای کسانی که هیچ وقت از دستگاه استفاده کرده اند نیز براحتی قابل استفاده است . زیرا هیچ دکمه ای وجود ندارد . فقط باید دستگاه را روشن کرد و با فاصله از بخش مورد نظر بدن بیمار قرار داد .

قیمت اقتصادی رگ یاب

همانطور که پیش تر ذکر شد یکی از مهمترین دلایل عدم وجود رگ یاب در مراکز درمانی که در ایران فعالیت دارند قیمت رگ یاب بسیار بالای دستگاه های رگ یاب است . طیق سیاست های کاری و بمنظور امکان خرید رگ یاب پزشکی توانسته ایم تا امکانی فراهم آوریم تا بتوانیم این محصول را بصورت عمومی در مراکز ارائه کنیم .

در نهایت قیمت رگیاب وناسکوپ بسیار اقتصادی است و از این جهت تمامی مراکز درمانی قدرت خرید آنرا خواهند داشت .  شرکت صبح سلامت ایرانیان بعنوان نمایندگی انحصاری در ایران فعالیت کرده و از اعلام قیمت و فروش رگ یاب های وناسکوپ تا گارانتی و خدمات پس از فروش را بر عهده دارد .

 

رگ یاب رگیاب لیزری

استفاده برای همه

روش کار دستگاه های وناسکوپ بگونه ای است که میتواند بدون حدون محدودیت سنی و فیزیکی بیماران برای همه قابل استفاده باشند . در نتیجه این محصول میتواند بعنوان یک رگیاب نوزاد و رگ یاب اطفال و رگ یاب لیزری بزرگسال بصورت همزمان مورد استفاده قرار بگیرد .

سهولت استفاده رگ یاب

تمامی امور فنی دستگاه رگ یاب از اسکن پوست گرفته تا کالیبریشن داخلی و تنظیمات پردازشی تا تطابق محیط های مختلف با نورهای محیطی متنوع بصورت خودکار انجام می شود . هیچ دکمه ای نیاز نیست فقط کافیست تا دستگاه را روشن کنید و شروع به استفاده کنید . این امر سبب می شود که تمامی افراد حتی بدون نیاز به دانش فنی پیشین بتوانند برای رگ یاب از آن استفاده کنند . چه در بیمارستان ها و کلنیک ها پیشرفته تا ستفاده بعنوان رگ یاب خانگی – حتی این سهولت استفاده و قیمت بسیار اقتصادی آنرا حتی به یک دستگاه رگ یاب خانگی نیز بدل کرده است . بعلاوه که در مورد بحث از بین بردن استرس برای بیمار و کادر درمانی دیگر نگرانی وجود نخواهد داشت .

کلاس تجاری مراکز درمانی

وجود یک دستگاه رگ یاب در یک مرکز می تواند بعنوان یک سکوی سنگین مثبت تلقی شود . چراکه انجام تزریق یکی از امور عمومی و پرتکرار در همه جا بشمار می رود . بیماران نیز قبل از مراجعه برای تزریق ، رمانی را صرف یاد آوری مراکزی که قبلا در آنها تزریق انجام داده است می کند . و حساب کنید که در میان این همه گزینه ، انتخاب مرکزی که مجهز به دستگاه رگیاب باشد انتخاب نهایی است . آن هم برای همه از نوزاد تا رگ یاب اطفال و رگیاب بزرگسال همه در یک دستگاه . آن هم دستگاه VN6 از سری VNS شرکت وناسکوپ.

 

نحوه خرید رگ یاب لیزری venascope

آخرین مدل دستگاه  رگ یاب وناسکوپ مدل vns6 است که هم اکنون در ایران با قیمتی بسیار اقتصادی قابل خرید است . این موضوع در اولویت اهداف این شرکت بوده تا مراکز بتوانند خود را مجهز به دستگاه رگ یاب جهت انواع تزریقات کنند و نگران گارانتی و خدمات و نبود قطعات نباشند . فروش رگ یاب لیزری با گارانتی معتبر با کارشناسانی آموزش دیده. جهت اطلاع از قیمت و خرید دستگاه رگ یاب لیزری venascope با کارشناسان فروش ما در تماس باشید .

 

02188980794

اطلاعات بیشتر

وزن 1.5 kg
ابعاد 2 × 2 × 2 cm
نوع رگ یاب

غیرتماسی

One thought on “قیمت خرید رگیاب لیزری رگ یاب غیرتماسی VNS6

  1. کاربری آن بسیار ساده و دستگاه رگ یاب بدون دکمه بوده و دلیل آن تنظیمات خودکار دستگاه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *