×

بدلیل اسکن خودکار دستگاه ها هیچ محدودیتی از نظر گروه سنی و یا نوع پوست بیماران وجود ندارند. دستگاه های رگ یاب وناسکوپ محدود به گروه سنی ، نوع پوست و جنسیت نیستند . اسکن و نمایش رگ های پوست بیمار بصورت خودکار توسط دستگاه انجام می شود از این رو می توان به عنوان رگ یاب نوزاد، رگ یاب اطفال و رگیاب بزرگسال نام گیرد . نوع پوست و عروق قابل تزریق در افراد مختلف متفاوت است . در گروه های سنی نوزاد و کودکان ، تزریق در جای درست بسیار حائر اهمیت است .

از این رو که بدن نوزادان و اطفال برای ترمیم جای تزریق نیاز به زمان زیادی دارند . بدتر آنکه همچنین تزریق اشتباه که حتی با تجربه ها نیز بصورت سهوی ممکن است در بدن بیماران ایجاد می کنند . رگیاب لیزری وناسکوپ از این خطاها جلوگیری کرده و بیماران و همراهان بیمار اعتراضی ندارند . بعلاوه باید در نظر داشت که گروه های سنی پایین تر قادر به همکاری با کادر درمان هنگام تزریق نیستند و غیرتماسی بودن این محصول نیز استرس بیماران را از بین می برد .

برند وناسکوپ رگ یاب لیزری را در سری vns خود ارائه داده است . در گروه vns دو رگیاب با عناوین  vns5 و vns6 ارائه شده است که مدل vns6 جدیدترین مدل دستگاه رگیاب لیزری می باشد که توسط وناسکوپ ارائه شده است . دستگاه رگیاب لیزری venascope در ایران قابل خرید است . فروش رگیاب لیزری مدل vns6 توسط نمایندگی رسمی این کمپانی در ایران قابل خرید است . برای خرید رگیاب لیزری برند venascope و مدل های vns6  و vns5 با شماره های ما تماس بگیرید . همچنین برای اطلاع از قیمت رگ یاب لیزری و نحوه سفارش و مشاوره با کارشناسان ما در تماس باشید .