×

ضرورت تجهیز آزمایشگاها با رگ یاب

درصد بالایی از روش های مورد استفاده در آزمایشگاه ها برای آزمایش خونگیری است که معمول ترین روش انجام این کار نیز رگ گیری است . اما حتی برای یک پرستار که سالها تجربه در رگ گیری دارد، هر تلاش برای رگ گیری و تزریق به یک مشکل اساسی تبدیل می شود پ و حتی پزشکی بالینی متخصص می تواند یک چالش به حساب بیاید .

رگ یاب در آزمایشگاه

اما پیشرفت تکنولوژی در زمینه پزشکی برای حل این مشکل نیز اثر کرده است . آن هم استفاده از دستگاهی تحت عنوان رگ یاب یا رگیاب است که می تواند رگ هایی که با چشم قابل مشاهده نیستند را به ما نشان دهد . این تکنولوژی به 2 دلیل اساسی در ایران استفاده نشده است . اول قیمت رگ یاب هاست که برای مراکز ایرانی از نظر قیمتی قابل تهیه نیست و دوم نگرانی از خدمات پس از فروش و موارد مرتبط با گارانتی آنهاست . اما شرکت وناسکوپ با قیمتی بسیار اقتصادی امکام خرید رگ یاب را در ایران ممکن کرده است . شرکت صبح سلامت ایرانیان نیز بعنوان نماینده انحصاری و کادر فنی آموزش دیده ، خیال شما را از نگرانی های خدمات پس از فروش رگیاب آسوده می کند . 

رگ یاب لیزری آرمایشگاه

 

رگ یاب لیزری وناسکوپ

دستگاه رگ یاب لیزری غیرتماسی وناسکوپ با انتشار نورهای لیزری که بر روی پوست بیمار می تاباند می تواند با نمایش رگ های بیمار در نمایشگر خود ­براحتی رگ های آن قسمت از بدن را نمایش می دهد . دستگاه venascope رگ یاب با نمایش رگ های وریدی ­بخش های مختلف بدن به انجام خونگیری کمک می کند .

در نتیجه سرعت تزریق را بالا و استرس را به پایین ترین حد خود می رساند و محل دقیق تزریق را در تزریق های وریدی را ساده می کند . این دستگاه باعث تشخیص درست در اولین تلاش برای تزریق می شود و دیگر نیاز به سعی و خطاهایی که منجر به صدمه به بیمار می شود نیست .

کاربری آسان

کاربری آسان این دستگاه رگ یاب بدلیل انجام خودکار تمامی مراحل اسکن تا نمایش رگ باعث شده تا تنها لازم باشد که دستگاه را به برق متصل نموده و روشن کنید. تمامی موارد مرتبط با تنظیم نور و سایه ها نسبت به نور محبط اتوماتیک انجام می شوند . مراحل استفاده به همین سادگی انجام می شود. تمامی کادر درمان از نظر کاربری با دستگاه بدون نیاز به دانش فنی و آموزش پیشین می توانند از رگیاب استفاده کنند و تنش های استرسی و روانی بیمار و کادر درمان هنگام تزریق با رگیاب به صفر برسد .