×

رگ یاب در مراکز خونگیری

طرز کار رگ یاب لیزری دستگاه رگیاب وناسکوپ به این صورت است که ابتدا رگ یاب با اسکن پوست و نمایش رگ های آن در نمایشگر خود ، به انجام خونگیری کمک می کند ، در نتیجه کار تعیین محل مناسب روی رگ برای تزریق را ساده و بدون خطا می کند. با استفاده از این دستگاه و بدون تزریق های بدون خطا، از نظر روانی روی بیمار تاثیر گذاشته و درد بیمار را کاهش می دهد . بدین تریب دیگری پرستاران و کادر درمانی و بیماران با رگ یاب در مراکز خونگیری و تزریق بدون استرس می توانند روند درمانی را ادامه دهند . 

بنابراین در چنین مراکزی وجود دستگاه رگ یاب بسیار حیاتی و موثر است . استفاده از رگیاب های کمپانی وناسکوپ – مدل vns6 که آخرین مدل طراحی و ارائه شده از کمپانی می باشد) آسان است و بدلیل انجام اتوماتیک تمامی مراحل کار، هیچ دکمه ای روی دستگاه تعبیه نشده و کافیست تا دستگاه را به برق زده و دکمه روشن شدن آنرا بفشارید . بهمین سبب استفاده از آن نیازی به هیچ گونه دانش فنی پیشین ندارد .

رگ یاب در مراکز خونگیری و تزریقات ؟

در هیچ مرکزی به اندازه مراکز اهدای خون و بخش تزریقات مراکز درمانی از نظر کمیت تزریق انجام نمی شود . هر چه تعداد تزریق بالاتر برود ، از افرارد با آناتومی های مختلفی خون گرفته می شود . بطور دقیق تر منظور نوع پوست است . نوع پوست به سن افراد، جنسیت و وراثت های ژنتیکی بستگی دارد .

 

استفاده از دستگاه رگ یاب

امروزه استفاده از دستگاه رگ یاب لیزری به ابزاری ضروری در مراکز درمانی تبدیل شده است. دستگاه رگ یاب لیزری وناسکوپ دستگاهی است که با تمامی انواع پوست سازگار بوده و اسکن آن بصورت عمومی انجام می شود . در نتیجه اهمیتی ندارد که پوست و عروق بیمار از نظر فیزیکی در چه گروهی باشد .

خرید رگ یاب | رگیاب

دستگاه رگ یاب لیزری وناسکوپ یک دستگاه رگیاب غیرتماسی است که بدون نیاز به تماس با پوست بدن بیمار ، رگ های آن را در صفحه نمایشگر خود نشان می دهد . خبر خوب برای مراکز درمانی که می خواهند این دستگاه را در مرکز خود داشته باشد و بیماران را به استفاده از خدمات آن مرکز بدلیل وجود این دستگاه پیشرفته کنند ترغیب کند این است که کمپانی venascope نمایندگی فروش خود را در ایران و به شرکت صبح سلامت ایرانیان اعطا کرده است . جهت خرید رگ یاب لیزری وناسکوپ با شماره های ما تماس حاصل فرمایید .