×

در موضوع تزریقات گروه سنی که برای تزریق مقاومت می کنند (بد تر از نوزادان) گروه سنی اطفال و کودکان هستند . شاید بتوان نوزادان را به هر زوری می توان برای تزریق نگه داشت ! اما از پس اطفال و کودکان بسختی می توان برآمد . جدا از این موضوع به لحاظ آناتومی نیز برای تزریق در کودکان با محدودیت هایی روبرو هستیم . آن هم ترمیم دیر هنگام جای تزریق برای بیمارانی که در روند آنها نیاز هست تا تزریق های متعدد و منظمی انجام شود . برای چنین بیمارانی سعی و خطا معنی ندارد و هر تلاش برای تزریق مهم و حیاتی است .
این موارد و موارد دیگری که در حوصله این متن نمی گنجد باعث می شود تا دستگاه رگ یاب برای تمام مراکز درمانی بسیار حیاتی باشد .

رگ یاب های پزشکی مدت زیادی است که در دنیا مورد استفاده هستند اما به 2 دلیل اصلی خرید رگیاب در ایران موضوعی ناشناخته باقی مانده است . دلیل اول قیمت بالا و سرسام دستگاه های رگ یاب و موضوع دوم مشکل خدمات پس از فروش و گارانتی و تعمیرات رگیاب است .

اما شرکت وناسکوپ توانسته امکان خرید انواع دستگاه های رگیاب لیزری غیرتماسی نوزاد اطفال و بزرگسال را در ایران بوجود آورد . علاوه بر خرید ، دستگاه های رگیاب وناسکوپ دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند که بدون هیچ نگرانی رگ یاب های venascope را خریداری کنید .
رگ یاب های وناسکوپ (که آخرین مدل خود در سال 2020 مدل vns6 است که هم اکنون قابل خرید است) بدلیل روش کاری که دارند محدود به سن خاصی نیستند . هم برای کودکان و اطفال و هم نوزاد و بزرگسال قابل استفاده هستند .

دستگاه رگ یاب لیزری می تواند با اسکن پوست بدون شرایط سنی و ژنتیکی تمامی رگ هایی که با چشم دیده نمی شوند را با آن مشاهده کرد . رگ یاب لیزری وناسکوپ بدین صورت عمل می کند که نوری را روی قسمتی که در نظر دارید می تاباند و همان بخش از بدن را در نمایشگر بعلاوه رگ های آن قسمت را نشان می دهد . این عمل بصورت زنده انجام می شود و اینطور نیست که فقط یک عکس خروجی داشته باشد .

مهم ترین موضوع خارج از بحث پزشکی و فنی است تاثیر روانی دستگاه رگ یاب است . استفاده از رگ یاب موجب می شود تا کادر درمان ، بیماران و همراهان بیماران! استرسی هنگام انجام روال تزریق نداشته باشند و کادر درمان با تمرکز بالا تزریق را انجام دهد .