×

تزریق با رگیاب

با اینکه یکی از معمول ترین امور در پزشکی تزریقات است اما همین روش عمومی بسیاری از پرستاران و بیماران را دچار مشکل می کند . این مشکل از آنجا آغاز می شود که انجام عمل رگ گیری با اینکه امری پر تکرار در مراکز درمانی است اما متاسفانه درصد بالایی از بیمارانی که مراجعه می کنند دارای مشکل اصطلاحا بد رگ بودن هستند . این بدان معنی است که هنگام تزریق بدلیل پیدا نکردن رگ مناسب جهت تزریق چندبار سعی و خطا باعث آسیب و صدمه به بیمار می شود . در نتیجه شکست ها در حدس نقطه مناسب تزریق موارد زیر اتفاق می افتد :

  • درمان هایی که در روال آنها تزریقات وریدی منظم و زیادی وجود دارد به تاخیر (از جهت زمانبر بودن ترمیم نقاط تزریق)  و صدمه به بیمار می انجامد .
  • در چنین مواقعی بیمار وهمراهان آن میخواهند که فردی مانند پزشک در آن مرکز درمانی روند درمان را بجای پرستار ادامه دهد و مداخله پزشک این خود باعث کاهش بهره وری فنی و تکنیکی یک مرکز درمانی بدلیل زمان گذاشتن پزشک بشود .
  • از نظر فیزیکی و روحی بیمار مجبور به تحمل درد و صدمات سهوی حین تزریق شود.
  • بیمار مجبور به تحمل زمان از نظر زمان انتظار طولانی تر به جهت ترمیم بافت صدمه دیده مانند ورم  و کبودی هایی حین تزریق شود .
  • استرس هم برای بیمار و هم برای کادر درمانی ایجاد شود.

اما تکنولوژی در تجهیزات پزشکی نیز بی اثر نمانده و مشکلات حین تزریق کامل حل شده اند .

رگیاب یا رگ یاب چیست ؟

رگ یاب یکی از تجهیزات پزشکی است که در کشورهای خارجی بعنوان یک دستگاه عمومی مورد استفاده قرار میگیرد . اما در ایران بدلیل قیمت بالای دستگاه ها با توجه به واردات ، دستگاه رگیاب بعنوان دستگاهی ناشناخته و کمتر موردتوجه محسوب می شود . دستگاه رگ یاب همانطور که از نام آن پیداست ، رگ هایی که با چشم قابل مشاهده نیستند را می توان مشاهده کرد . از نظر اصولی به یک دلیل منطقی با قاطعیت دستگاه های رگیاب باید غیرتماسی باشند . چراکه رگیاب های تماسی دارای تکنولوژی خاصی نیستند و شدت نور است که بعنوان رگیابی می شوند . مسئله ما یک مشکل پیچیده است که نیاز با روش های تکنولوژی خاص دارد .

 

رگیاب غیرتماسی یا تماسی

اینطور نیست که بخواهیم یک چراغ قوه قرمز رنگ پر قدرت را بعنوان یک رگیاب خرید کنیم . اصلا موضوع این است که هرچه LED قوی باشد ، باز برای عبور از بافت های بدن به درستی رد نمی شود . اتفاقی که می افتد این است که در رگیاب های تماسی یا نور کلا رد نمی شود تا چیزی را نشان دهد یا اینکه انقدر شدت زیاد است که باعق پخش نور در قسمتی که تماس داده می شود است . در هر دو حالت این نوع دستگاه رگیاب تماسی نمی تواند رگیابی انجام دهد . تمامی برند رگیاب های تماسی که در اینترنت دیده اید و ندیده اید را تست کرده ایم و متاسفانه نتوانسته ایم نتیجه ای حاصل کنیم .

 

رگیاب غیرتماسی | رگیاب لیزری

تنها راه حل رگیابی استفاده از دستگاه رگیاب غیرتماسی است . رگ یاب های غیرتماسی که اصطلاحا به آنها رگیاب لیزری نیز گفته می شود . رگیاب لیزری دستگاهی است که با آنرا با فاصله از بدن بیمار قرار میگیرند و در نمایشگر آن می توانید آن قسمت از بدن را با رگ های آن قسمت مشاهده کنید . این نمایش بصورت زنده است و می توانید رگیاب را حتی بدون پایه در دست گرفته و آنرا در قسمت های مختلف بدن حرکت دهید و در نمایشگر آن بصورت زنده رگ ها را مشاهده کنید . با استفاده از دستگاه رگ یاب لیزری vn6 رگ هایی که با چشم قابل مشاهده نیستند را در نمایشگر آن مشاهده کرد و مشکلات ذکر شده را ترفیع کند .

قیمت فروش رگیاب غیرتماسی

اگر بخواهیم صادق باشیم رگیابی یک چالش محسوب می شود و برای حل آن خرید دستگاه رگ یاب یک ضرورت بحساب می آید . مزایا رگ یاب برای همه مشهود است و برای تمامی امور پزشکی قابل استفاده بوده و کیفیت کار بالا می برد . همچنین کار با دستگاه رگیاب وناسکوپ مدل vns6 به هیچ دانش فنی پیشین و آموزش خاصی نیاز نداشته و فقط کافیست دستگاه رگیاب تماسی را روشن کرده و از آن استفاده کنید . برای خرید رگیاب و اطلاع از قیمت رگیاب با کارشناسان ما در تماس باشید .