×

برخی سروصداهای تکراری هستند که برای کارکنان کادر درمان در مراکز درمانی آشنا هستند . این سروصدا ها توسط بیمار و یا همراهان بیمار هستند که دلیل آن تشخیص اشتباه هنگام تزریق است که سهوا پرستار مرتکب شده است . مخصوصا که بیماران نمی توانند درک کنند که تزریق اشتباه در نقطه ای خاص از بدن توسط پرستاران با تجربه نیز اتفاق می افتد . امروز این مشکل بصورت کامل قابل حل است .

راه حل این مشکل تهیه یک دستگاه رگیاب لیزری است . این دستگاهی است که وجود و استفاده از آن در مراکز درمانی موجب جلب رضایت بیماران و همراهان آن می شود . چراکه به کمک دستگاه رگ یاب ، می توانید تمامی رگ هایی که با چشم قابل مشاهده نیسنتد را مشاهده کنید . در نتیجه احتمال خطا در تزریق به صفر می رسد . تنها دستگاه رگیاب لیزری که در ایران قابل تهیه بوده و قیمت آن اقتصادی است و توسط تمامی مراکز درمانی قابل خرید است ،

رگ یاب لیزری venascope است که در دو مدل vns5  و vns6 (کهvns6  آخرین ورژن ارائه شده است ) قابل تهیه است . نمایندگی رسمی این دستگاه شرکت صبح سلامت ایرانیان است که هم وظیفه فروش دستگاه رگیاب غیر تماسی و هم ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش را ارائه می دهد . جهت اطلاع از قیمت رگ یاب لیزری و خرید آن با کارشناسان ما در تماس باشید .